Popularne posty

wtorek, 27 stycznia 2015

Mój plan dnia.

Zapomniałam wstawić  w pis w niedziele ale miałam w planach niestety nie zapisane i zapomniałam. zapominanie to moja chyba największa wada i bardzo częsta. Potrafię iść po coś i po drodze zapomnieć. Także bardzo was przepraszam. 

A dziś o moim planie dnia. 


Rano: 5.00 - 5.50 

1. pobudka, modlitwa, słanie łóżka, toaleta, zimny prysznic, szlafrok kapcie, 
2. woda z cytryną, herbata, przygotowywanie śniadania, uczesanie włosów, 
3. ubranie się, jedzenie śniadania, i robienie coś dla siebie - taki czas wolny np: czytanie gazety, wyszywanie, planowanie itd. 
4. mycie zębów, mycie uszu, perfuma, antyperspirant, coś na usta, 
5. ogarnięcie spraw lub rzeczy, spakowanie się i sprawdzenie czy mam wszystko, i ubranie się do wyjścia oraz wyjście, 
6. no i w drodze różaniec, 

Ranek i południe: 6.30 - 14.30 

7. czas pracy 

Po południu i wieczór: 14.30 - 21.00

8. no potem jak już się ze wszystkim ogarnę to mam te kilka godzin (dwie góra cztery i to nie zawsze) dla siebie czyli robię to na co mam ochotę, są to różne w różne dni więc tylko wymienię (jest tego trochę) : 
- czytanie książek, 
- czytanie gazet,
- czytanie blogów 
- pisanie blogów, 
- pisanie książek, 
- pisanie pamiętnika
- pisanie utworów, 
- śpiewanie ich i nie tylko, 
- wyszywanie, 
- kolorowanie, 
- układanie puzzli, 
- słuchanie muzyki,
- oglądanie seriali i tu bywa różnie, 
- czasem jak mam ochotę coś upichcę,
- czasami spotkania z kimś,
- rzadko ale chodzę po sklepach.


Nie wiem czy wszystko mi się udało wymienić ale uważam tego i tak dużo i wystarczy.


A teraz foto nie lubię samych napisów wstawiać na tym blogu. Może wam czyś zainspiruje lub zmotywuje. 

  




























 Śliczne są te zdjęcia wszystkie mi się bardzo podobają. A w niektórych jest coś do czego dążę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz