Popularne posty

niedziela, 11 stycznia 2015

Bardzo dawny spacer

Jakoś wam nie pokazałam mojego jesiennego spaceru z ciepły dzień było tak ciepło że nogi same niosły na spacer. Jest dużo zdjęć mimo tego że wybrałam z pośród większej ilości. Mam tez swoje ulubione. te które będą moimi faworytami zaznaczę uśmieszkiem. 

:)

 :)


 :)



 :)
 :)
 :)

 Takie czyste niebo było.To znaczy bez chmurne. 
 :)

 A tu kawałek mnie. 

 :) lubię te drzewo gdzieś mam jego zdjęcie które nadawało by się do galerii na wystawę jest po postu cudne. 
 Mój cień 




 :)

 tu na kolejnych dwóch zdjęciach widać jak dobrze przybliża aparat. 



 Moja dawna szkoła. 


 To ja i mój cień :) 



 :)
 :)
 :)
 i wkraczamy w miasto ale nie centrum. 






 :)
 :)
 :)
 :) to zdjęcie jest cudowne jak i kilka innych które zaznaczyłam ale nie wszystkie może do 7 się uzbiera. 
 :)

 :)



 :)


mam jeszcze jeden zaległy wpis i tez jakoś go nie wstawiłam więc jeszcze jeden ale tym razem nie o mnie ale o moich papugach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz