Popularne posty

niedziela, 1 lutego 2015

Zrobiłam to!!! - Oczyściłam szafę. :)

Zrobiłam to,  zrobiłam to i bardzo mi ulżyło w końcu nie czekałam na nic i byłam twarda a moja szafa nie pęka w szwach i jest luźniej. Pokażę wam zdjęcia ale i opiszę najpierw oraz opowiem jak mi się to udało.

To może najpierw powiem jak to się stało że w końcu się za to zabrałam. Nie była to natychmiastowa decyzja długo z tym walczyłam. Nie potrafiłam jak inne blogerki od razu wszystko powyrzucać. U mnie to wyglądało tak że przebierałam ciuchy na lepsze i gorsze potem je kładłam oddzielnie i z czasem czyli teraz jeszcze raz wszystko przebrałam i w końcu wyrzuciłam. Co prawda jedne buty siedzą mi w głowie ale były bardzo zniszczone ale to bardzo i byłam wręcz zmuszona do ich wyrzucenia. Ale mam mi to wynagrodziła i kupiła dwie pary innych co prawda nie takich ale też mogą być.
Co do butów wyrzuciłam (teraz w weekend w sobotę czyli wczoraj) 5 par. Ale wcześniej też to robiłam i wyszło mi że z  37 par zostało 26 a wyrzuciłam 13 par. To się nie zgadza bo któryś wcześniej widocznie nie policzyłam.

Zrobiłam tez rozpiskę rzeczy które teraz mam. Ale nie będą to wszystkie dlatego że mam i codzienne a tam urosło tego nie liczyłam. Ale pokażę na zdjęciu. Zastanawiam się czy wstawić też wcześniejszą listę.
Ah i jeszcze nie liczyłam ciuchów do pracy i w pracy. :)

Oto lista rzeczy które mam:

1. spodnie - 7
2. leginsy - 3
3. spódnice - 5
4. sukienki - 7
5. kombinezony - 1
6. bluzki z długim - 3
7. bluzki z krótkim - 11
8. bluzki z 3/4 rękawa - 4
9. bluzki na ramiączkach - 11
10. bolerka - 5
11. bluzki narzutki i mieszane - na razie 3
12. marynarki - 0
13. swetry - 10
14. spodenki - 3
15. kamizelki - 3
16. piżamy zimowe - 5
17. piżamy letnie - 5
18. czapki - 3 na każdą porę roku.
19. nauszniki - 1
20. szaliki - 11
21. rękawiczki - 10
22. kurtki skórzane - 3
23. sukienki wizytowe - 5
24. spódnice galowe - 3
25. bluzki galowe - 3
26. kurtki - 2
27. płaszcze - 1
28. kurtko - bluzka - paszczo (może marynarka) - 1
29. sukienki galowe - 1
30. marynarka galowa - 1
31. buty zimowe - 3
32. buty letnie - 3
33. buty trampki - 2
34. buty trampkowe coś w tym rodzaju - 3
35. buty jesienne - 2
36. buty adidasy - 1
37. buty sportowe - 1
38. buty jesienno - zimowe - wiosenne - 2
39. kalosze - 1
40. buty balerinki - 4
41. buty na koturnie - 1
42. buty na obcasach - 1
43. kapcie - 4
44. paski - 5

A teraz wszystko razem:
głowa i ręce stopy - 53
góra bluzki itd. - 61
doły spodnie itd. - 26
góra z dołem - 24

Wszystko razem - 164 elementów


I jeszcze za nim przekopuję stara listę (mam nadzieje że ją znajdę) to napiszę co lubię w ciuchach. Pomyślałam że to ułatwi mi ich zakup ale także uniknę kupowania niepotrzebnych ciuchów i takich co mi się nie podobają.
Oto one:
- motyw kwiatów ,
- kamizelki ,
- kapelusze ,
 - motyw wieży aifly,
- kolory: biały, beżowy, kremowy, granatowy fioletowy, czarny, brązowy, szary, niebieski, miętowy, kolory pastelowe, czerwony ale mało go,
- styl: klasyka, country, słodki, elegancki,
- motyw serduszek,
- motywy świąteczne,
- motyw w groszki,
- motyw paski,
- dziane sweterki ,
- futerko ,
- koronka,
- leginsy i dżinsy rurki,

To jeszcze nie wszystko ale na razie mi nic nie przychodzi do głowy.
Ah i jeszcze bym zapomniała do tych elementów nie wliczałam bielizny i nie wyliczałam jej uważam że to już prywatna sprawa.


Niestety nie znalazłam starego zestawienia ciuchów ale z tego co pamiętam było ich ponad 300 elementów. I nie wiem czy nie były liczone razem z ciuchami na co dzień. Nie wiem dlaczego nie znalazłam bo mam wszystkie stare wpisy na dysku i to uporządkowane. jestem troszeczkę zawiedziona.
Przepraszam was za to.



To gromadka ciuchów, których jeszcze nie zdecydowałam ponieważ są na lato i teraz w tym nie chodziłam.
 Te są na co dzień ale to nie wszystkie.
 Zrobiłam zdjęcia z godziny ile mi to zajęło i 4 półki w mniej niż godzinę.
 Czyszczenie szafy robiłam przy herbatce.
 A to chyba kiedy już wszystko skończyłam a zaczęłam po dziewiątej jakoś tak około 30 po.
 Ile tego zostało i w końcu mieszczę górę na jednym i dól na drugim wcześniej było to nie możliwe.
Z tyłu mam swetry i letnie a na przodzie bluzki i t-sherty. A na dole z tyłu spódnice i sukienki oraz kombinezon na przodzie spodnie i leginsy. gdzieś mi te leginsy po ginęły podejrzewam że poszły do kategorii roboczych.
 A tu codzienne teraz zajmuje całą półkę razem ze sportowymi.
 A tu piżamy i nie ocenione letnie.
 Zapisywałam wszystko sobie ile czego a potem spisałam na laptopa by wam pokazać.

 kategoria wisząca to kurtki sukienki wizytowe oraz stroje galowe.
 A tu tak coś mnie naszło :)
 To co do oddania
 To co zostaje
 Tym co dałam jeszcze szanse na poprawę :)

I to będzie na tyle z tego wszystkie a zaraz pokaże wam kolejne sprawy z mojego życia. Nie będę mówić że będzie ciekawie bo każdy ma swój gust. :) Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz