Popularne posty

sobota, 17 stycznia 2015

Docenienie i wdzięczność. Inspiracje.

Wczoraj miałam złą chwile. wiec postanowiłam się do niej trochę odnieść lecz nie opiszę problemu. 

Jestem wdzięczna że mam Boga, Jezusa i Maryję, którzy mnie wspierają i kochają najbardziej na świecie. 
jestem wdzięczna za mamę, którą mam i do której mogę się przytulić gdy jest mi źle ona zawsze mnie zrozumie i podniesie na duchu. Nie wiem co bym bez niej zrobiła. Tak właściwie by nie było mnie tu i to też zasługa Boga. to najpiękniejszy i najcenniejszy dar jaki dostałam czyli życie. 
Jestem wdzięczna za telewizor, dzięki któremu przez śmieszne seriale i te moje co lubię mogę zapomnieć o problemach, przykrościach i złych rzeczach oraz że mogę się odprężyć, zrelaksować, i odpocząć. 
Jestem wdzięczna za kubek ulubionej herbaty i cappuccino, która sprawia przyjemność picia w ciszy i przy odprężających serialach. 
jestem wdzięczna seriale takie jak: Przyjaciele, iCarly, Victoria znaczy zwycięstwo, Sam&cat, spanczboba, które mnie odprężają i dają upust emocjom i zapomnienie. 
Jestem wdzięczna za chwile z tatą, która była spełnieniem marzeń. 

Wczoraj gdy tylko włączyłam kanał na którym miał za chwilę iść mój lubiany serial czyli Victoria znaczy zwycięstwo od razu poczułam upust emocji a problem już nie był problemem. 

Nie wszystkie z wymienionych seriali lubię ale oglądałam bo czułam że tego potrzebuję takiego oderwania od rzeczywistości. Takie choć na chwilę i trochę poczucia się dzieckiem. Kiedyś robiłam to codziennie przy śpiewaniu swoich utworów teraz do tego wróciłam po długim czasie. Dzięki tacie wyjęłam jeden segregator zapisany tekstami by pokazać mu jeden z moich ulubionych utworów. ponieważ wiedziałam że mu się spodoba skoro się spodobał ten co widział wcześniej. bardzo mi się spodobało to co powiedział ponieważ czułam to samo co do tego utworu a zwłaszcza że bardzo długo go śpiewałam i chodził mi po głowie. powiedział że to będzie hit. może i by był gdyby ujrzała świat ale niestety nie ujży ale wystarczy mi to że dla mnie daje siłę i wczoraj przy problemie dał mi kopa. 

Jestem pełna emocji mam w sobie cicha burzę uczuć i myśli. ale już dosyć bo kto to będzie czytał znam tylko jedną moją najbliższą koleżankę którą serdecznie pozdrawiam. 
mam dużo rzeczy do zrobienia więc się spieszę i będzie tylko jeden wpis ale będzie drugi na drugim blogu felietony oto adres: felietony-izabel.blogspot.pl

I żeby nie było smutno to inspiracje. 

1.  Postawiłam na inspiracje karnawałowe ponieważ jeszcze trwa. 






















Nie wszystko mi się podoba ale są rzeczy które bym chciała posiąść. :) 

2. I biżuteria o której bym nie pomyślała kiedyś że będę nosić a teraz wiem że to tego na szyje długo szukałam. Nie nosiłam naszyjników choć je kupowałam i miałam sporo dlatego że nie czułam się w nich dobrze i nie pasowały do mnie. Ale to się już zmieniło. 
Kilka z nich. które mi się podobają. 








I to wszystko na dziś na tym blogu teraz przechodzę na blog z felietonami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz