Popularne posty

niedziela, 4 stycznia 2015

Jak zaczął się u mnie nowy rok.

W tytule nie chodzi o jeden dzień i to ten pierwszy stycznia ale kilka dni dalszych. 
Będą jeszcze zdjęcia z grudnia ale już je połączyłam nie chciałam się rozdrabniać. 

A wiec 31 grudnia

1. Wiem że to nic ładnego ale stało tyle garnków i to na balkonie a nie w lodówce że nie mogłam oprzeć się upamiętnieniu. Jest ich aż 9 i blacha z ciastem. jeden garnek jest jeszcze pod blachą ciasta. 
 2. A to moje tego roczne pociechy. Obserwowałam je już wielokrotnie ale ciężko o dobre zdjęcia. 
 3. A tu sikorka najwięcej na słoninie siedziało 9 naliczyłam i to był rekord. 
 4
 5 nawet na kafelkach szukają pożywienia. 
 6
 7
 8 rozkaraka :) 
 9
 10 A tu moja chwila z pysznym ciastem i dobrym serialem Burza jestem fanką tego serialu. :) 
 11
 12
 13
 14
 15 Następna chwila ale czekoladki nie smakowały mi były jakieś dziwne. I rozdałam je rodzinie. 
 16
 17 To już w styczni a dokładnie 2 stycznia 2015 roku. Obserwacja gołębia po raz pierwszy przyleciał do karmnika. 
 18
 19 Tu się schował obserwując teren czy jest bezpieczny. 
 20 Widział mnie i obserwował tak jak ja jego. 
 21
 22 Coś słodkiego i uroczego. Byłam w podziwie gdy mama je przyniosła już jadłam. :) 
 23
 24 Magusie
 25 
Sałatka z której zapomniałam zrobić zdjęcia jak robiłam. A w niej: Kasza gryczana (w smaku gdzieś zaginęła), ser żółty, wędlina szynkowa, kukurydza, jajka, majonez i śmietana, sól pieprz, por. Powiem jeszcze tyle że nie nadaje się do spożycia na drugi dzień a nawet i wieczorem gdy się zrobi rano. Zmienia się smak i zapach jest gorsza. nadaje się do spożycia tylko zaraz po sporządzeniu. I ma się wrażenie że jest w niej tuńczyk choć tak naprawdę go tam nie ma. :) A zapach zaraz po sporządzeniu byłam zachwycona. 
Pomysł na to z tego się wziął że mam dużo kaszy gryczanej na dostawałam od babci bo wie że lubię a u niej w domu się jej bardzo mało je. 
 26
 27 Kolejna chwila tylko dla mnie :) 
 28
 29 
To zaczęłam czytać i czytam dwie a nawet 3 książki na raz. oraz gazetę. Jest to bardzo dobra książka. z tym że to co tam jest napisane ja sama do tego doszłam i już działałam ale dobrze jest sobie przypomnieć a może dowiem się czegoś nowego. życie jest zaskakujące. :) 
 30 A to dzisiejsza i na tym nie koniec. 
 31
 32
To do napisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz