Popularne posty

wtorek, 28 października 2014

To co chciałabym mieć - czyli lista must have.


Hej nieznajomi.



Mam nadzieje że niebawem się poznamy. Jednak chcę zapowiedzieć że to nie jest mój pierwszy blog a najdłużej prowadziłam na pingarze, jednak nie zrezygnowałam z niego Ale miałam już dość tracenia czas itd to już napomniałam wcześniej na sprawdzianie. :)
Podaję wam do niego link abyście mogli mnie bliżej poznać.
http://bella787.pinger.pl
Jednak cały czas się uczę bo człowiek uczy się całe życie i wpisy stają sie co raz lepsze poczatki są zawsze trudne. :) 

Miałam dziś ochotę na wstawienie 4 wpisów postaram się to teraz zrobić jak mnie zaraz nie ruszą. :)


A oto jeden z nich, którego nie udało mi się już skończyć na pingarze.




Postanowiłam dodać kilka wpisów na raz. Dlaczego? Po prostu mam taka ochotę ale i pewnie dlatego że się stęskniłam choć ostatnio moje życie mnie nie rozpieszczało ale jest jak na razie ok.

Podam chyba 4 wpisy jak nie będę miała chęci na więcej. Choć tak na marginesie z zapowiedzią mam 10 przygotowanych wpisów i będą też zapowiedzi ich. po prostu to będą części pierwsze - tak to można nazwać.

Moje życie ostatnio składało się z dużej części pracy a teraz kiedy już  ie pracuje z książek ale nie będę wyprzedzać faktów więc DO DZIEŁA.


1. Ciuchy bo ciągle nie mam całej szafy takich co mi najbardziej się podobają i choć dążę już do tego od długiego czasu to ciągle to samo. Ale nie poddaje się.

Sweterek nawet takli sam jak ten. Do niedawna kilka dni temu się zorientowałam że nie mam sweterków na taka pogodę jaka jest teraz za oknem. Ponieważ albo za grube albo za cienkie.
Takie naszyjniki mi się podobają ale czuję że nie są dla mnie że źle będę w nich wyglądać. 
ooo mój country styl i trochę hipisowski. Może jeszcze zapoluje kiedyś na taką rzecz i to w takim brązowym kolorze. 


Co prawda mam siatki w sweterkach ale to chyba jeszcze nie to co bym chciała. 

Od dawna chcę kupić takie sweterki ale ciągle jakoś coś mi nie pasuje i nie chodzi tu tylko o krój. 

Pamiętam jak nie lubiłam kiedyś falbanek a dziś nie mogę bez nich obejść w swojej szafie i na sobie. :) 
Już od dawna coś takiego poszukuje ale wciąż nic. :( 
Co prawda mam już takie chusty ale nie służa do tego ale noszę rzadko i mam buty do biegania ale nie są tez odpowiednie kiedyś chciałabym kupić sobie takie że tak powiem profesjionalne. 

I foletowe spodnie oj marzą mi sie marzą. 



2. Faceta faceta i jeszcze raz faceta. faceta takie który będzie czuły, Posłuszny ale nie we wszystkim lecz w większości, opiekuńczy, pracowity, nie palący i nie pijący, silny z silnymi ramionami, zaskakujący ale tylko pozytywnie, pomysłowy, i nie pozwalający sobie na obrazę jego kobiety oraz honorowy i wierzący. 
I dużo dużo więcej cech, których nie jestem w stanie teraz sobie przypomnieć i duzo takich co kazda zna i za dużo pisać ale może kiedyś zrobię o tym wpis i pokarzę cechy faceta na zdjęciach ale się już zainspirowałam. 









3. Jak widać na zdjęciach pragnę śpiewać. - Więcej o tym we wpisach na pingerze. Przepraszam że odsyłam. Ale liczę na zrozumienie. :) 



Przez drugie zdjęcie nie pamiętam co chciałam przekazać. Ale lubię je bo inspiruje mnie i jest takie tajemnicze wzbudza to coś. 

4. Całe życie ale to prawie dosłownie chciałam mieć długie włosy ale jakoś nie umiałam ich dohodować. choć mam poste włosy to chce kręcone ale te kobiety które mają kręcone chcą proste - więc żadna nie będzie miała tego co chce chyba że to co ma proste będzie kręciła a ta co ma kręcone będzie prostowała ale często się nie chce tego robić. 
A to mój gust włosów. I takie bym chciała. 







I bonus do urody. Inspiracja i motywacja. 

I jak się wam podoba? Pytam ponieważ nie wiem co lubicie tutaj czytać i oglądać. 
Moje wpisy będą w kierunku motywacji i inspiracji ale nie tylko bo będą wpisy o serialach filmach poleceniach ich i książek kosmetyków (rzadko) a także o mnie i moje własne zdjęcia. A nawet jakieś wypowiedzi na jakiś temat lub artykuły ale to rzadkość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz