Popularne posty

niedziela, 1 lutego 2015

Zmieniam się i swoje nawyki.

A to dzięki jednej blogerce gównie bo inne też jakoś we mnie miały ingeręcję.
podaję link http://www.bomabycmrucznie.pl/2014/05/zarzadzanie-czasem-organizacja-czasu.html
podałam link z miesiąca w którym aktualnie jestem. I polecam ją daje kopa.

A teraz coś o mnie z ostatnich dni.

Przypadkowy przepis mamy ale ja sobie go zrobiłam bo jest to pyszne. Kasza gryczana z zasmażka z cebulki. Znudziła mi się już sypka kasza więc już sama zaczęłam szukać nowych przepisów. Ale ten przepis jest bardzo prosty i szybki.

 Czekałam czekałam i mam i cieszę się że nie przepłaciłam kupiłam je w biedronce za jedynie 14 zł. jedną a nie jedna za około 30 czy 40 złoty.




 Moja organizacja czasu i sprawy.



Dziś powitał mnie piękny wschód słońca. Cieszyła się nim. Oraz zapisałam do mojej listy wdzięczności na dzisiejszy dzień.




 To też zaliczyłam do listy wdzięczności. Gdy zobaczyłam od razu jak wstałam zrobiło mi się bardzo przyjemnie i kobieco. Nie ma to jak pomalowane paznokcie u stóp.
 Muszę je poprawić wczoraj było słabe światło. :)
 A to okulary w których wymieniłam szkła. W chwili gdy je założyłam już nie chciałam zdejmować. Wszystko było takie czyste i wyraźne. Nie sądziłam że taka mała wada robi taką różnicę.  wcześniej tego nie zauważam ale teraz z tego niedowierzania wracając od odbioru porównywałam świat z okularami i bez nich. Dobrze że postanowiłam zmienić lekarkę bo ta mi lepiej okulary dobrała nie to co tamta. wiem że to było przyczyna mojego nie zauważenia że okulary coś pomagają.
Jeszcze zadawała mnie w nich to że są bardzo lekkie prawie jak piórko ale widziałam i trzymałam jeszcze lżejsze ale tamte są bardzo drogie chyba 1000 zł kosztowały.

 Jeszcze raz wschód.



I zaraz kolejny wpis ale to dopiero jak wrócę z kościoła bo muszę już się ubierać. :) zapomniałam napisać o zmianach teraz już nie mam czasu więc zrobię to w następnym wpisie. Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz