Popularne posty

niedziela, 1 lutego 2015

Moje papugi.

Ok. To najpierw powrócę do wcześniejszego wpisu o zmianach, o których zapomniałam napisać. no to wymieniam ale to nie będą wszystkie ponieważ dopiero wczoraj wpadłam na pomysł żeby te swoje zmiany zapisać by o nich pamiętać i nie zapominać. no więc wymieniam w punktach:

1. zamiast słodyczy po obiedzie i napojów gazowanych jeść jabłko lub pić sok,
2. wystarczy 10 lub 15 minut dziennie by zmienić jakiś nawyk lub osiągnąć cel,
3. zasada dwóch minut - czyli robić coś od razu co tyle zajmuje czasu bo potem się nazbiera i gorzej się nie chce,
4. wieczorem każdego dnia planować dzień następny,
5. wieczorem w niedziele planować następny tydzień,
6. codziennie napisać kilka zdań książki np 3,4 zdania,
7. codziennie przez 10, 15 minut biegać,
8. metoda 5ciu złotych - czyli oszczędzanie pieniędzy

To wszystko co napisałam pochodzi z bloga, którego podałam wcześniej ale powtórzę źródło:
http://www.bomabycmrucznie.pl/2014/05/zarzadzanie-czasem-organizacja-czasu.html
Ale i tez nie wszystkie rzeczy wiem od niej ponieważ niektóre robiłam już sama wcześniej ale dopiero teraz to zauważyłam i wpisałam na listę aby weszło mi to w nawyk. Mam na myśli punkty: 4, 5, i 7.




A teraz wracając do aktualnego wpisu chcę wam pokazać moją radość i podziw. Ktoś może to odebrać jako hobby i nie mam za złe. :)

A o to moja papuga jak się bawi papierem toaletowym :)






 coś odwraca jego ciekawość papierem.
 A tu zagląda co ja robię :)


 gdzie podział się mój papier? :)

 I tu w klatce już niedługo kupię im nową ta ma bardzo dużo lat i jest połamana. a także za mało miejsca i zabaw.
Ćwirek polubił huśtawkę.





No i to wszystko na dziś dałam 3 wpisy i rozważam myśl czy by nie wstawiać dwa razy w tygodniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz