Popularne posty

piątek, 14 listopada 2014

Święta - Lampki lampki lampki i jeszcze raz lampki.

Nie ma nic piękniejszego niż światło na różne sposoby i w różnych znaczeniach tego słowa. Ja dziś przedstawię je na drzewach i domach coś pięknego nigdy nie mogę się na to na patrzeć więc już trochę wprowadzę was w świąteczny klimat. Wiem że jeszcze jesień a nie pokazałam żadnych inspiracji ale to też się zaraz zrobi. Ale za nom mam w zanadrzu jeszcze dwa inne wpisy. Są to rzeczy którymi się interesuję ostatnio intensywniej i jeszcze nie wiedzie że to lubię. Dlaczego? po porostu zapomniałam z tego wszystkiego mam dużo zainteresowań. 



1

Najpierw przedstawię lampki na drzewie.

W moim klimacie i najładniejsze zdjęcie. 
 Jak w bajce.





 Cudo :) 
 Zjawiskowo. :) 
 Jak świątecznie. 
 Jeszcze większe cudo. wyobrażacie sobie taką pierwszą randkę w takim klimacie. Bosko. Marzę o tym. :)  Cudo, cudo i jeszcze raz cudo i zjawiskowo, zjawiskowo i jeszcze raz zjawiskowo. :) :) :)







2


A teraz lampki na domach. 
Przygotowania na jeszcze lepszy świąteczny klimat? 

 Chyba nie muszę nic pisać to muwi samo za siebie. 


 Jak ślicznie. Prawda? 
 Bajkowo. 








Cudowne to wszystko. Popatrzyłabym dłużej ale wpisy czekają. Już trochę pocieszyłam oczy. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz