Popularne posty

środa, 12 listopada 2014

Co się u mnie ostatnio dzieje - kolejne części

Berdzie co oglądać i mam nadzieje że wytrwacie. mam zamiar pokazać co było u mnie do tej pory w właściwie w październiku bo nadrabiam zaległości. jednak wszystkiego nie zdołam wam za razem pokazać i by jeden wpis nie był za długi zrobię dwa. 

No to do roboty. :) 



Cz. 1 wpisu.

Oj jak ja lubię delicje. Dużo jadłam słodyczy zdecydowanie za dużo. Bo to co straciłam zyskałam. 
 A tu moje przesiadywanie jeszcze na świeżym powietrzu bo było cieplej. 
 Odkrywca nowego smaku. Jest dobry a może pyszny? hihi :)
 Herbatki już nie widać tyle wypiłam. 
 Moje notatki ale większość na zdjęciach na dysku. Będzie płacz jak stracę dane. 
 Ugościłam Pawlikowską w domu a właściwie na balkonie. 
 I widok z mojego balkonu, le to nie cały. 
Taką miałam ochotę pobawić się w fotografa. 








 Zdziwiłam się że aparat taty to potrafi. 








Cz. 2 wpisu. 

Spędzanie wolnego czasu.
 Koktajl bananowy z mlekiem. To moja specjalność. :)  
 To jedna z niewielu książek które przeczytałam. 


 Widok z okna. chciałam pobawić się w fotografa. hihi :)




 Ławka która ma pecha bo często planuje by usiąść i posiedzieć czy poczytać książkę i koniec końców tak się nie staje. 
 Coś mnie zainspirowało. 
 Spsób na spędzanie wolnego czasu. Z laptopem, koktajlem i ciastkami zbożowymi ale się ich najadłam. 



 Ta plamka to cynamon ale niestety nie czułam go. 



Cz. 3 wpisu. 

Zakupy obrzatucha. hahahahaha :)



 Trochę co dla siebie. 





Całe szczęście nie zjadłam wszystkiego sama ale niestety dużo. I znowu za dużo. :( 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz