Popularne posty

piątek, 14 listopada 2014

Bollywood

Nic tu nie będę pisać oprócz tego że uważam że hinduskie kobiety są najpiękniejsze oraz lubię oglądać filmy bollywood ostatnio urządziłam sobie seanse 4 dniowe po 2 filmy na dzień. i interesuje się ich kultura zaczęłam czytać książkę o ich wyznaniach. 



 O nim za chwilę.







 Mam swoje ulubione ruchy z ich tańca bardzo mi się podoba to jak tańczą. ponieważ to nie jest tylko taniec. Jest to cos więcej niż tylko taniec oni coś w nim przekazują jakąś historię oraz kierują słowa do drugiej osoby. Ja to tak widzę ale mi się to podoba nawet jeśli to nie prawda. 



 Lubie także niektóre sceny niestety one są rzadkie a najlepsze właśnie z nim. to jedna ze scen. 


 Druga ze scen. 






 Trzecia ze scen.




 Czwarta.








 Jeden z ruchów tańca moich ulubionych.




Jeszcze na dziś nie skończyłam za chwile pokażę wam jego. Jego bo to tajemnica. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz