Popularne posty

niedziela, 9 listopada 2014

Natalia Oreiro

Zastanawiałam się co by dziś wam pokazać czy to co u mnie się działo w październiku czyli zaległe rzeczy czy liste must have? Ale po dłuższym dumaniu i niechęci zdecydowałam się na...

I nadal nie wiedziałam wiec zaczęłam przeglądać swój dysk i czytałam: łazienki, grill-dekoracje, ale nie odpowiadało mi to, więc czytałam dalej: show, tv, Elvis Presley, nadal nie. A;e nie zastanawiając się kliknęłam na folder Aktorzy i aktorki i po przeczytaniu kilku wybrałam Natalia Oreiro moja idolkę bohaterkę serialu zbuntowany anioł i teraz nowego serialu Valeria oglądnęłam na razie jeden odcinek i chciałam wam pokazać kilka zdjęć ale nic prawie nie ma w necie na ten temat. :( 

Rzadko kiedy nie wiem co wam pokazać a nawet to chyba pierwszy raz. trochę to dziwne bo mam dla was przygotowane wpisy ale dziś jakoś nie czułam chęci do ich wstawienia i opisywania. Za co przepraszam i postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości. 

A teraz piękna Natalia Oreiro:































Jakoś brak mi chęci na cokolwiek, ale tak to już jest jak się choruje. Więc nie będzie drugiego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz