Popularne posty

środa, 10 grudnia 2014

Książki w domu - inspiracje.

Tęsknie za wami. Gdy zaczynam planować dodanie wpisu lub temat na wpis mam wrażenie że mnie wieki nie było. Ale to z ... - nawet nie wiem z czego. to śmieszne bo czuję że mam doła ale tak naprawdę to co mnie otacza to szczęście. Dlaczego? ale to nie o tym chciałam pisać a raczej wam pokazać. Aktualnie schną mi paznokcie i dużo czytam książek znowu zaczęłam bo miałam przerwę. to co pokaże wpadłam na pomysł gdy swoje książki układałam i wyciągnęłam z pudeł na półki. Robię małe zmiany w swoim pokoju a raczej już zrobiłam. :) i może jeszcze zrobię to co mam w planach ale na razie nie zdradzę co to będzie. 

A oto sposoby przechowywania książek:

:)

 :)




 :)

 :)

 :)

 :)

















Tam gdzie są uśmieszki to oznaka że mi się to podoba. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz