Popularne posty

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Grudzień :)

Hej. 
Jak tam weekend u mnie spoko i leniuchowo. Nie mogę sobie jakoś darować tego że tyle godzin przesiadałam przed telewizorem. A teraz mam dużo więcej zaległości. Ale pokaże wam za chwilę co robiłam w ten weekend i ogólnie w grudniu i chyba trochę zahaczy o listopad nawet nie chyba  a na pewno. :) :) 

I w końcu wpisy na czas. Mam dużo do zrobienia przy zdjęciach ale ogarnę to już to trochę zrobiłam i długo mi to zajęłam to jest to co zaraz pokażę ale warto było to zrobić.  

1
Tę ksiązkę czytam aktualnie i już długo mi ona schodzi jakoś nie mam czas ale to tylko tak się mówi. Wiem. 
 2
Stolik z biedronki szybka decyzja i to bardzo. 
 3
Nowe odkrycie w ciuchach codziennych. Podoba mi się bardzo zestawienie kolorów jak dla mnie to styl śródziemnomorski. 
4
Natchneło mnie ale dalej będą lepsze zdjęcia. 
 5
Czytanie książki w rożnych czasach. wielokrotnie już zasiadałam do tej książki a wcześniejsze czytałam w cztery dni z ta nie wiem czemu tak wychodzi. 
 6
 7
Mam z bratem telewizor w pokoju ale niestety jeszcze nie działa i długo nie będzie działał. Tak jak to u mnie w domu z naprawą. 
 8
Lewa strona ulubionych zdjęć. Durna ja po ciemku palowała paznokcie czemu? A bo ja wiem? Nie mam pojęcia. Ale miło spędziłam czas sama ze sobą i biegając. lepiej nie pytajcie jak to zrobiłam. :) Co do biegania innym razem jak nie zapomnę.  
 9
Niestety zdjęcia nie pokazały tego jak było na prawdę w pokoju a było ciemniej tylko aparat porozjaśniał. Próbowałam to uchwycić ale nie dałam rady. 
 10
odbicie w ekranie telewizora też było lepsze w rzeczywistości nić na zdjęciu. zachwycałam cię nim. 
Najbardziej podobają mi się zdjęcia z malowania paznokci. 
Jednak chcę zaznaczyć że w jednej grupie zdjęć są różne chwile nie zawsze ta sama chwila a czasem pół na pól lub cztery różne chwile. Jak również chwile się powtarzają w rożnych grupach zdjęciowych. zrobiłam, taki mix. 

jakie to zdjęcia może zechcieć jedna z moich wiernych czytelniczek więc zapiszę które to z których po numerkach grup zdjęć są z jedna chwilą a które z więcej. 

Z jedna chwila to: 10, 9, 8, 7 - ta sama chwila, 4 - inna i ta sama chwila, 

Więcej chwil w pozostałych. Uważam że to mniej więcej widać po zdjęciach, ponieważ są podobne. 



A teraz kolej na kolejna dawkę zdjęć. :) po za weekendem. 

11
A tak była gdy się obudziłam i leniuchując w łóżku zrobiłam kilka zdjęć jedno z nich jest w dekoracji pokoju na święta chodzi o renifery niebieskie. :)
Moje papużki tyle je już mam a nadal gdy na nie patrze to tak jak bym widziała je po raz pierwszy. Punia i ćwirek. :)
 12 
A tu ćwirek sam.
 13 
Ozdoby na święta. Udekorowałam pokój (a raczej swoją część)  z dniem pierwszego grudnia. :) 
 14
 15
 16 
Wyrka moich rodziców. :) Niestety u mnie w domu nie jest normalnie chętnie bym już sama mieszkała. Ale cieszę się że jeszcze nie jest źle. :) A to jedzenie wiem jak wygląda ale jest pyszne. 




Ok to już ostatnia dawka zdjęć. 
 17
 18
 Nie wiem dlaczego mi odruciło to zdjęcie. 
 19 
Koleżance bardzo podoba się ten strój i fryzura. Pierwsza która zobaczyła też się zachwycała ale której. a druga chciała moje zdjęcie to było bardzo miłe bardzo bardzo. Z początku tego nie zauważałam ale teraz widzę to co ona widziała. 
 20 
Kiedy to było o ja tak tylko w listopadzie około miesiąc temu a mi się wydaje że jeszcze dawniej. 
 21

Do następnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz