Popularne posty

wtorek, 28 października 2014

Inspiracje z czytania i książek.

Ostatnio moje życie składa się z czytania i to dosłownie, ponieważ aż stało się to moją chorobą - uzależnienie :) Dopiero dziś mało czytałam ale to z powodów innych rzeczy jakoś dziś pozmieniały mi się plany i stałam się przez to jakaś chaotyczna i panuje bałagan. 
Ale gdy nie czytam czuję pustkę, a nawet gdy nie czytam, nie widzę nic innego co bym mogła porobić, no może nie tak od razu dopiero po jakiś czasie ale jednak. 
Dziś moje plany zmieniła pogoda bo była taka piękna więc skusiła mnie na spacer. Zdjęcia oczywiście pokaże w następnych wpisach. Ale byłam taka szczęśliwa na tym spacerze śmiałam się nie zważając na chodzących ludzi i robiłam przy nich zdjęcia nie obchodziło mnie co pomyśli itd. . A i jeszcze te problemy z blogiem co tez mi dużo czasu zabrało ale cieszę się że jestem już tu i już jakoś zmienił się mój sposób myślenia i patrzenia na to. Z początku nie byłam przekonana nie lubię zmian jeśli chodzi o technologię i strony internetowe bo nie mogę się potem odnaleźć. Technologia od zawsze robiła mi problemu. Widać że mnie nie lubi. :) Ale, ale do tematu, Jeszcze na spacerze w jakimś momencie poczułam że tracę czas. A przecież to sama przyjemność i zwalczyłam to ale co chce powiedzieć? To że nie potrafię się odprężyć czy zrelaksować bo uważam to za stratę czasu gdzie wiem że jest dużo do zrobienia. Czyli jednym słowem jestem pracoholiczką - i ciekawe co jeszcze się mnie przyczepi. 
Zaniedbałam obowiązki co prawda te swoje ale mimo wszystko. 

Ok a teraz do rzeczy jak zwykle za dużo piszę i nie na temat. Inspiracje z czytania książek i książki. ten temat będzie pojawiać się częściej. 



Już pamiętam jako Małe dziecko dużo czytałam a najwięcej w wakacje. A w roku szkolnym kryłam się pod kołdrą z latarką czasem nawet z bratem i czytałam lub czytaliśmy. 


Itak mi zostało do dziś lecz rozwijam sie w tym kierunku co raz bardziej i nawet piszę własne nie tylko książki które są zaczęte i nie skończone od dłuższego czasu. 




 A tu trochę inspiracji. jak ja je lubię nie ma nic lepszego. 
No dobra jest jest ale to tylko tak się mówi by określić jak, to ma dla nas znaczenie. 







 Nie lubię czytać książek w pdf. pomimo tego że to oszczędza drzewa na co jestem wyczulona ale po takim czytaniu jest mi nie dobrze boli mnie głowa itd. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz