Popularne posty

niedziela, 22 marca 2015

Marzec cz 1 - zakupy

Tak wiem miałam być w okolicach od 10 - do 15 marca ale stało się inaczej za co bardzo przepraszam. Miała ku temu powody o których będę pisać w kolejnych wpisach i dziś dodam aż cztery jako nagrodę dla was i cierpliwość w czekaniu na wpis. 
Od razu powiem uzbroicie się w cierpliwość bo będzie tego bardzo dużo. Z reszto nie musicie wszystkiego czytać od razu. Ale do rzeczy. 
O tym dlaczego mnie nie było będzie w trzecim wpisie a teraz o moich zakupach w marcu. Nie było ich wiele i nie wszystkie pokażę tak wyszło że nie zrobiłam zdjęcia a aparat jest drugi raz pożyczony. Głownie są to ciuchy. I tot one: 











 Jest to nowy styl w mojej szafie zwłaszcza jeśli chodzi o torebkę. 

Zmieniłam świeczki zapachowe na zapachy w olejkach i sprejach ale nie rezygnuję z zapalania świeczek bo tu chudzi o klimat. :) 


 Do włosów brakowała mi spinek i oto one wraz z gumkami do włosów. 

 Te się nie sprawdziły zły zakup gdybym skapnęła się w sklepie że są to opaski dla kilkumiesięcznego dziecka wcale bym tego nie kupiła ale może jakoś da się związać włosy. 

 Ta mi się podoba najbardziej...

 wraz z tymi spinkami w serduszka. 


 I oczywiście pudła do porządków, ale o tym w trzecim wpisie. 

To do zobaczenia za chwilę. Będę za jakiś czas bo idę do kościoła. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz